محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره
محمدمهديمحمدمهدي، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

پسرگل ها

پسرگل شیرین زبان 6 قهمقار

1393/11/21 10:53
نویسنده : مامان فاطمه
524 بازدید
اشتراک گذاری

-روی لبه مبل راه میری،میگم مواظب باش میگی :من یه قهمقارم=قهرمان

کلا هر کار خطرناکی که میگم نکن میگی :من یه قهمقارم

-کانالهای تلویزیون رو بالا و پایین میکنم یک دفعه فریاد میکشی نزن جایی میخوام فوتبال ببینمتعجب،بعد هم با هیجان فوتبال میبینی:پاس بدهتعجبشوت کنتعجبای بابا نشد.

 

-تلویزیون داره کشتی نشون میده میگی بزار باشه میخوام ببینم چه جوریه با بابا سعید یاد بگیرمتعجب

 

-من اگه برم مدرسه دلم برات تنگ میشه ها!

-خرسی یک روز توی ماشین باباجوون جا مونده بود،تا شب سه چهار بار گفتی بریم بگیریمش و نشد،فرداش که اوردیمش خونهدیدم شب موقع خواب بهش میگی:خرسی نبودی دلم برات تنگ شده بود نگرانت بودم

 

-نگران خودت نباشخندونک،به جای مواظب خودت باش هر روز به بابا سعید که داره از در میره بیرون میگی.

- آتشنشان

عشق این روزهای محمد صدرا، فکر کنم تا حالا 6 تا ایستگاه رفتیم،سوار ماشین هاشون شده کلی عکس و فیلم و هیجان،نردبون و شلنگ و کپسول و کلاه و خلاصه عشق میکنه و میخواد که آتشنشان بشه،همه آتشنشانها هم بسیار مهربون و خوش اخلاق کلی وقت گذاشتن و اجازه دادن بریم تو ایستگاه.

 

:فکر کنم عید شده

چرا؟

:نمیدونم که فکر کنم

:مامان عید شده؟

-نه پسرم خیلی مونده

:گفتم این اتشنشانها رو که عیدی بودن میخواستی بدی

-خندونک

 

پسندها (1)

نظرات (2)

خاله
26 بهمن 93 21:43
یعنی عاشقتمممم جوجه ی خاله..
نیکو مامان محمدامیر
30 بهمن 93 16:51
شیرین زبونی هاتو قربون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرگل ها می باشد