محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
محمدمهديمحمدمهدي، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

پسرگل ها

بازی.....بازی.....بازی2

1392/4/26 11:07
نویسنده : مامان فاطمه
1,328 بازدید
اشتراک گذاری

 

صدام کرده:  بابی بابی عایا

رفتم تو اتاق دیدم اینا رو چیده رو شوفاژ!

1

 

دست ورزی ایده از وبلاگ بریم بازی

2

 

3

 

4

 

5

ادامه ماجرا رو به علت کثیف کاری عکس نداریم

 

اینم یه اسباب بازی جالب و مفید درست کردنش هم چند تا آهنربا میخواد و شکل حیوانات

جالب

 

نقاشی روی سرامیک با همراهی پدر(ماژیکها قابل شستشو هستند)

نقاشی

 

نقاشی

 

اثرات نقاشی دیروز!!! شکوفا شدن استعدا نقاشی پسرگل

 

 

حلقه ها

 

کار هر روز

آب بازی

 

آب بازی

 

ممنون از مامان آرام بابت ایده بطری

آب بازی

 

بازم ایده از مامان آرام

بازی

 

 

بازی دقت

 

 

بازی دقت

 

 

 

 

 

 

اینم دست پخت صدرا گلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

خاله ساجو
30 تیر 92 1:18
فداش بشه خاله........
مامان بهراد
2 مرداد 92 13:44
سلام عزیزم...خداحفظش کنه این گل پسررو..مامانی بل کمال میل لینکتون کردم


ممنون ماهم لینکتون کردیم :-*
مامان حسام كوچولو
2 مرداد 92 15:53
واي خدا
چه بازي هاي قشنگي مي كنه اين گل پسر.
ماشالله چه قدر بانمكه. هزارماشالله


مامان مائده و مهدیار عسلی
2 مرداد 92 19:23
سلام محمد عزیزم از شما و مامان ممنونیم که به وبلاگ ما سر زدید.
ما هم از دیدن وبلاگ شما کلی لذت بردیم و یه عالمه بازی جدید یاد گرفتیم تازه با کمال میل لینکتون کردیم و خوشحالیم از این که یه دوست خوب پیدا کردیم.


نیکو مامان محمد امیر
3 مرداد 92 0:10
سلام عزیزم
خدا حفظ کنه پسر ماهتون رو
من شما را لینک کردم عزیزم با اجازه


مامان اریو
7 مرداد 92 13:32
عزیزمممم ماشااله چقدر اقا شده

من خیلی وقته بهش رای دادم


ممنون بابت رای
مامان عاطفه
16 مرداد 92 1:49
شما هم با افتخار لینک شدید
lمامان امیرعلی
17 مرداد 92 16:21
سلاممم بالاخره واسه پسرم وبلاگ درستیدم میتونم لینکتون کنم؟؟؟


خواهش میکنم ماهم لینکتون کردیم
مریم مامان کیاوش
28 مرداد 92 13:15
لینک کردم آدرستونو با اجازه فدای این فتدق بشم من
مامان آرین
28 مرداد 92 23:25
سلام دوست عزیز.ممنون بهمون سر زدین خوشحال شدیم.ماشاالله به گلپسر شما وهمچنین مامان کوشای این آقا پسر گل.
راستی میتونم بپرسم بازی دست ورزی چگونه هست؟ممنون میشم راهنماییم کنید


با اجازه لینکتون کردیم
جواب رو تو وبلاگتون گذاشتم
مامان آرین
29 مرداد 92 13:42
سلام دوست عزیز.ممنون از اینکه آدرس وب رو برام گذاشتین.شما هم با افتخار لینک شدین.
مامان عاطفه
31 مرداد 92 1:28
سلام.چه بازی های باحالی. معلومه مامان با ذوقی هستی،خوش بحال صدرا گلی
مامان عاطفه
4 شهریور 92 0:35
مرسی عزیزم.
به نظرت با نوزاد چهل روزه غیر از حرف زدن چه کارهای دیگه ای هم میشه کرد؟



توی وبلاگتون جواب دادم
مامان عاطفه
6 شهریور 92 0:53
مرسی از راهنماییت.
صدرا جون رو ببوس


حسنا
6 شهریور 92 15:34
خداحفظش کنه!!!


ممنون عزیزم،همین طور گل پسر شما را
مهین. مامان مهیار
7 شهریور 92 1:45
چه پسر شیطون و نانازی اسپند دود کن عزیزم. با اجازه لینکت کردم.
ندا مامی پارسا
11 شهریور 92 8:09
سلامممم مامان فاطمه جون
ممنون که به وب پارسای من سر زدین
و چه جالب که پسرم از صداری شما فقط 6 روز بزگتره !!
خوشحالم که باهاتون آشنا شدم،با اجازتون لینکتون کردم
از بازی هاتون هم خیلی خوشم اومد منم همش دنبال ایده برای بازی های جدیدم
یه سوال : اون بازی که تو عکس دوم داره انجام میده چیه ؟ نوشتین دست ورزی


ممنون که تشریف آوردید
دست ورزی بازیهایی برای تحریک حس لامسه هست
به وبلاگ بریم بازی یه سری بزنی هم راجع به دست ورزی هم بازی های جدید کلی ایده پیدا میکنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرگل ها می باشد